HJÆLP TIL DEN DIGITALE KONTAKT MED:

DET OFFENTLIGE

Slut med at vente på hjælp fra børn eller børnebørn

 

personlig hjælp til den digitale kontakt med det offentlige

   

 

Med personlig hjælp finder vi sammen ud af hvad, der er relevant for dig. Her er blot nogle eksempler.

Minimum til det offentlige:

  • NemID/MitID
  • Digital Post
  • eboks.dk
  • borger.dk

Andre:

  • skat.dk
  • jobnet.dk
  • Kørekort på mobilen
  • Kommunale sider
  • pensionsinfo.dk
  • Opsætning af relevante apps*/internetsider til det offentlige på alle dine enheder (mobil/tablet/computer)

 

  • Opdatering af dine apps til det offentlige til nyeste versioner

 

  • Sletning af apps og programmer til det offentlige, som ikke længere er aktuelle

 

  • Overblik ved at samle dine apps og internetsider til det offentlige, så de er nemme at finde på alle dine enheder (mobil/tablet/computer)


*apps: de små programmer på din mobil/tablet (ipad)

 

    SE BRUG     PRISER

Dagligdags eksempler på digital kontakt med det offentlige:

  • Hvordan får jeg NemID til at virke både på mobil og tablet?
  • Hvordan skifter jeg fra NemID til MitID?
  • Hvornår bruger jeg eboks, borger.dk og Digital Post?
  • Hvordan får jeg skabt overblik i min mail fra det offentlige?
  • Hvordan finder og ændrer jeg min selvangivelse, forskuds- og årsopgørelse?
  • Hvordan får jeg mit kørekort ind på min mobil?
  • Hvordan får jeg samlet alle mine apps så de er nemme at finde?
  • Og og og..

 

     SE MERE      PRISER

Personlige oplysninger

  • Det er vigtigt, at du føler dig tryg og sikker i forbindelse med den personlige hjælp, du får hos DinDigitaleHjælper.
  • DinDigitaleHjælper har således en persondatapolitik (se den her), som er i overensstemmelse med Datatilsynets krav om beskyttelse af persondata. Dine persondata skal hverken oplyses, registreres eller deles med DinDigitaleHjælper i forbindelsen med den personlige hjælp.
  • Hjælp til NemID eller MiID tager udgangspunkt i NemIDs, Digitaliseringsstyrelsens og borger.dks hjælpevejledninger.

Kontakt

Skulle du have nogen som helst tvivl eller bekymring omkring DinDigitaleHjælpers håndtering af persondata, så kontakt mig endelig enten per telefon 24 62 13 33 eller mail info@dindigitalehjaelper.dk

     PRISER

PRISER

Personlig hjælp til alle behov

HJÆLP PÅ AFSTAND

Opstartssamtalegratis

Pr. 15 min149,-

Klippekort 6x15min760,-

Lynhjælp til småting

I mange tilfælde kan småproblemer nemt og hurtig klares over telefonen med eller uden skærmdeling.

Det kan være typiske småproblemer i forbindelse med opsætning eller brug af de offentlige områder.

Personlig hjælp på afstand
Selvom vi ikke sidder fysisk sammen, får du altid en personlig hjælp, der tager udgangspunkt i dine behov.

Hvor meget kan vi nå?
Du kan få hjælp lige når det passer dig og du betaler kun for den tid, vi bruger – tit er et kvarter nok til de mindre problemer!

Hvilke problemer egner sig?
De små problemer og spørgsmål, som sagtens kan klares over telefonen med eller uden skærmdeling. Det kan f.eks være hvis du er usikker på hvor du finder hvad, hvor du skal klikke og hvis der er noget, du er usikker på om du tør klikke på.

Med eller uden skærmdeling?
Hjælp på afstand er telefonisk hjælp med eller uden skærmdeling. Det afhænger af det problem, der skal løses. Uanset hvad vurderer jeg gerne om problemet egner sig til at blive løst over telefon og skærm.

Alle kan få hjælp på afstand
Du kan være ganske rolig, det kræver INGEN tekniske kundskaber, for at kunne følge min vejledning. Alle kan modtage hjælp på afstand.

Al hjælp foregår i et roligt tempo og i et sprog, der er til at forstå. 

INTRODUKTIONSTILBUD – GRATIS! 
Som en ekstra service får du, helt gratis, adgang til den instruktion, du har fået.

 

For de områder, hvor det er relevant får du en lille instruktionsvideo, hvor du hører mig forklare og vise hvordan, vi løste dine specifikke problemer.

 

Instruktionen er lavet personligt til dig for de områder, du har fået hjælp til.

  • Nemt at gå tilbage til, hvis du får brug for hjælpen igen.
  • En rigtig god hjælp, som tager udgangspunkt i dine specifikke problemer
Om opstartssamtalen
  • Opstartssamtalen er helt uforpligtende
  • Vi taler om dine ønsker og hvordan jeg hjælper dig bedst
  • Telefonisk ca. 10 – 15 min
Om hjælp på afstand

Hjælp på afstand er telefonisk hjælp med eller uden skærmdeling.

Hvis dit problem egner sig til hjælp på afstand, finder vi ud af om det kan klares over telefonen eller om det også kræver skærmdeling. Hvis du foretrækker det personlige møde i stedet for skærmdeling, så aftaler vi selvfølgelig bare en dag, hvor det passer os begge.

Skærmdeling
Det kræver blot et par klik, for at få skærmdelingen til at fungere mellem os. Jeg skal nok guide dig igennem over telefonen. Vi bruger teamviewer til fjernsupport.

Når skærmdelingen er på plads, kan jeg se, guide og hjælpe dig på din egen skærm. Det gør det meget nemmere og hurtigere at løse et problem. Jeg kan kun se det, der er vist på din skærm og intet andet.

Med skærmdelingen følger du selv hele tiden med i, hvad vi laver på din skærm. Du kan til en hver tid selv selv stoppe skærmdelingen undervejs. Når vi har løst dit problem, stopper vi skærmdelingen. Vi er i telefonisk kontakt under hele forløbet. Det hele foregår i et roligt tempo og i et forståeligt sprog.

Skærmdelingen er så simpel at alle kan være med. Så du behøver ikke at kunne noget for at benytte denne service.

Helt uforpligtende

HJÆLP SAMMEN

Opstartssamtalegratis

Personlig hjælp (pr. time)625,-

Kørsel til din adresse200,-

Når det kræver lidt mere

Med personlig hjælp, sidder vi sammen og løser de problemer, du har i den digitale kontakt med det offentlige. Samtidig får du også vist og lært hvordan, du selv gør næste gang.

Og så kan det også være rart at få sat ansigt på hinanden, hvilket gør det mere personligt. 

Personlig hjælp på timebasis
Hvis du kun har behov for hjælp til udvalgte områder i den digitale kontakt med det offentlige, så kan personlig hjælp på timebasis oftest være en god idé. Hvis det drejer sig om hjælp til flere områder, så se også begynderpakken til det offentlige.

Hvor meget kan vi nå?
På en time kan vi oftest nå at komme omkring både opsætning og brug af det område, du ønsker hjælp til.

  • Område: Se områder, du kan få hjælp til her
  • Opstart: Opsætning af udvalgt område til det offentlige på alle dine enheder, se mere
  • Brug: Instruktion i brugen af udvalgt område til det offentlige, se mere

INTRODUKTIONSTILBUD – GRATIS! 
Som en ekstra service får du, helt gratis, adgang til den instruktion, du har fået.

 

For de områder, hvor det er relevant får du en lille instruktionsvideo, hvor du hører mig forklare og vise hvordan, vi løste dine specifikke problemer.

 

Instruktionen er lavet personligt til dig for de områder, du har fået hjælp til.

  • Nemt at gå tilbage til, hvis du får brug for hjælpen igen.
  • En rigtig god hjælp, som tager udgangspunkt i dine specifikke problemer
Om opstartssamtalen
  • Opstartssamtalen er helt uforpligtende
  • Telefonisk ca. 15 – 30 min
  • Vi taler om dine ønsker og hvordan jeg hjælper dig bedst
Om valg af sted

Det er helt op til dig om du vil have hjælp hjemme hos dig selv eller hos DinDigitaleHjælper – find vej.

Jeg kører i København og omegn.

Ønsker du hjemmebesøg tillægges en kørselsafgift på 200,-.

Helt uforpligtende

Mest populær

Begynderpakken

Opstartssamtalegratis

Alt til det offentlige (3 tim)1.590,-

Kørsel ved hjemmebesøg200,-

Hjælp til en tryg opstart

Begynderpakken er til dig, der er usikker på alt det her digitale til det offentlige og hvordan du bruger det.

Og du kan være ganske rolig, du skal ikke kunne noget på forhånd, for at få begynderpakken. Alle kan være med. 

Min vejledning foregår i et roligt tempo og i et sprog, der er til at forstå. 

Hvad får du hjælp til?
Du får hjælp til det, du som minimum skal have styr på, i den digitale kontakt med det offentlige.

Du bliver helt køreklar på alle dine enheder (mobil, tablet/ipad, computer) og lærer hvordan du bruger det i dagligdagen.

Vi sidder sammen
Med begynder pakken får du personlig hjælp, hvor vi sidder sammen.

Begynderpakkens indhold:

  • Områder: Alle de områder, du som minimum har brug for til den digitale kontakt med det offentlige, se dem her
  • Opstart: Login og opsætning til alle minimums områderne på alle dine enheder (mobil, tablet/ipad, computer), se mere om opstarten her
  • Brug: Instruktion i brugen af alle minimums områderne til det offentlige, så du ved hvordan du skal bruge dem i det daglige, ser mere om brugen her.

 

INTRODUKTIONSTILBUD – GRATIS! 
Som en ekstra service får du, helt gratis, adgang til den instruktion, du har fået.

 

For de områder, hvor det er relevant får du en lille instruktionsvideo, hvor du hører mig forklare og vise hvordan, vi løste dine specifikke problemer.

 

Instruktionen er lavet personligt til dig for de områder, du har fået hjælp til.

  • Nemt at gå tilbage til, hvis du får brug for hjælpen igen.
  • En rigtig god hjælp, som tager udgangspunkt i dine specifikke problemer
Om opstartssamtalen
  • Opstartssamtalen er helt uforpligtende
  • Telefonisk ca. 15 – 30 min
  • Vi taler om dine ønsker og hvordan jeg hjælper dig bedst. Her under bl.a også om du ønsker at dele de 3 timer op i en, to eller tre omgange. Det tilretterlægger vi udfra hvad der passer dig bedst.
Om valg af sted

Det er helt op til dig om du vil have hjælp hjemme hos dig selv eller hos DinDigitaleHjælper – find vej.

Jeg kører i København og omegn.

Ønsker du hjemmebesøg tillægges en kørselsafgift på 200,-.

Helt uforpligtende

Jeg vil gerne kontaktes, helt uforpligtende, og høre mere om mulighederne for at få hjælp.

Hvad bruger du?

Hvilken type?

Info ønskes om?

------------------------

JA

TAK

Jeg vil gerne kontaktes, helt uforpligtende, og høre mere om mulighederne for at få hjælp.

Hvad bruger du?

Hvilken type?

Info ønskes om?

------------------------

JA

TAK

Relevant for mig?

Ja, hvis du foretrækker at få hjælp til at løse de problemer, du oplever digitalt og ikke magter at stå med det selv.

 

 

Kan jeg være med?

Ja, alle kan være med, uanset hvor meget eller hvor lidt, du bruger det digitale i forvejen. Vi starter hvor du er.

Z

Hvad får jeg?

Du får løst det, der driller dig digitalt. Lærer at løse det selv i dit tempo eller får det løst af mig, hvis du ønsker det.

Hvor og hvordan?

Vi sidder sammen om din skærm, så jeg ser og forstår, de problemer, du oplever. Hjælper dig med at løse det.